گزارش «اقتصادنیوز» از رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی؛

هزار و 225 میلیارد تومان فرار سرمایه از بورس

کدخبر: ۵۴۶۴۸۱
اقتصادنیوز: در مجموع کل هفته اخیر هزار و 225 میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 245 میلیارد تومان بود.
به گزارش اقتصادنیوز ، در ابتدای هفته اخیر پس از یک هفته، بار دیگر پول حقیقی از بازار خارج شد. ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بازار در روز شنبه 801 میلیارد تومان بود. روز یکشنبه نیز این روند ادامه داشت و 778 میلیارد تومان از بازار خارج شد. 

روز دوشنبه و همزمان با رشد شاخص 550 میلیارد تومان  پول حقیقی وارد شد اما روز سه‌شنبه بار  دیگر سرمایه حقیقی خارج شد و شاخص نیز نزولی شد. ارزش پول حقیقی خروجی سه‌شنبه 243 میلیارد تومان بود.

 روز چهارشنبه بار دیگر پول حقیقی وارد شد و خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بورس تهران 47 میلیارد تومان بود. 

در مجموع کل هفته اخیر هزار و 225 میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 245 میلیارد تومان بود.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

بیشترین خروج پول حقیقی در روزهای شنبه و یکشنبه به نماد بوعلی اختصاص داشت. در روز دوشنبه که پول حقیقی وارد شد، سه نماد خودرویی؛ خودرو، خساپا و خگستر بیشترین ورود را داشتند. روز سه‌شتنبه نیز خودرو به همراه نمادهای بانکی وتجارت، وپاسار و وبملت بیشترین ورود را داشتند و در مقابل فولاد، فملی، خگستر، شپنا و فارس بیشترین خروج را ثبت کردند.

روز چهارشنبه نیز بیشترین ورود پول به نمادهای وپاسار، حکشتی، وبملت، وتجارت و وسینا اختصاص داشت و در مقابل بیشترین تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی به شپنا، فارس، خاور، فملی و وغدیر تعلق گرفت. 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید