روند معاملات سهام در هفته اول بهمن

رونق 10 هزار میلیاردی بورس از دست رفت +نمودار

کدخبر: ۵۵۱۱۴۱
اقتصادنیوز: ارزش معاملات خرد سهام در این هفته از سطح 10 هزار میلیارد تومان پائین آمد و به سطوح پائین‌تری رسید. میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 9 هزار و 96 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین، افت 4 درصدی داشته است.

به گزارش اقتصادنیوز ، در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام رشد کرد و به رقم 10 هزار و 590 میلیارد تومان رسید. اما روز یکشنبه به 9 هزار و 96 میلیارد تومان ریزش کرد.

روز دوشنبه ارزش معاملات خرد به رقم 9 هزار و 862 میلیارد تومان رسید. روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به رقم 6 هزار و 903 میلیارد تومان کاهش یافت.

در آخرین روز کاری هفته نیز ارزش معاملات خرد به 9 هزار و 27 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز قبل رشد 31 درصدی داشت. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 9 هزار و 96 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 9 هزار و 466 میلیاردی هفته پیشین، افت 4 درصدی داشته است.

شنبه روز خودروسازها بود؛ خودرو بیشترین ارزش معاملات را داشت و خساپا در صدر جدول حجم معاملات بود. روز یکشنبه شتران صدرنشین بود و خودرو و خگستر در رتبه بعدی جدول ارزش معاملات قرار داشتند. روز دوشنبه باز هم خودرو بیشترین ارزش معاملات را داشت و خساپا در پی او بود. خساپا بیشترین حجم معاملات بازار را نیز داشت.

روز سه‌شنبه گدنا بیشترین ارزش معاملات و کرمان بیشترین حجم معاملات بازار را به خود اختصاص دادند. روز چهارشنبه نیز بیشترین ارزش معاملات به خودرو تعلق داشت و دی بیشترین حجم معاملات بازار را داشت.

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید