افت میانگین ارزش معاملات خرد بازار سهام

رکود معاملات بورس در هفته سوم بهمن 1401 +نمودار

کدخبر: ۵۵۴۱۵۶
اقتصادنیوز: ارزش معاملات خرد سهام در این هفته به سطوح پائین‌تری رسید. میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 4 هزار و 778 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین، افت 29 درصدی داشته است.
به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در ادامه روند نزولی هفته پیش، در هفته اخیر نیز روند تغییرات ارزش معاملات خرد بورس تهران کاهشی بود. در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 5 هزار و 477 میلیارد تومان رسید. روز دوشنبه به 4 هزار و 560 میلیارد تومان کاهش یافت.

روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به رقم 4 هزار و 677 میلیارد تومان افزایش یافت. در آخرین روز کاری هفته نیز ارزش معاملات خرد به 4 هزار و 400 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز قبل افت 6 درصدی داشت. این کمترین رقم ارزش معاملات خرد در دو ماه اخیر در زمستان 1401 است.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 4 هزار و 778 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 6 هزار و 709 میلیاردی هفته پیشین، افت 29 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

روز یکشنبه نماد میدکو بیشترین ارزش معاملات را داشت و دی صدرنشین جدول حجم معاملات بود. دوشنبه روز وبملت بود، نماد بانک ملت همزمان با بیشترین خروج پول حقیقی بازار، بیشترین ارزش و حجم معاملات را به خود اختصاص داد.

سه‌شنبه هم این روند تکرار شد و بیشترین خروج پول، بیشترین ارزش معاملات و بیشترین حجم معاملات به وبملت تعلق داشت. روز چهارشنبه نیز بیشترین ارزش معاملات به اردستان تعلق داشت و دی بیشترین حجم معاملات بازار را داشت.

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید