تداوم ریزش میانگین ارزش معاملات خرد بازار سهام

ثبت رکودی‌ترین هفته معاملاتی بورس تهران در زمستان 1401

کدخبر: ۵۵۵۵۷۵
اقتصادنیوز: ارزش معاملات خرد سهام در این هفته به سطوح پائین‌تری رسید و در آخرین روز معاملاتی به کمترین سطح در 47 روز کاری اخیر از نیمه آذر تاکنون رسید. میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 3 هزار و 699 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین، افت 23 درصدی داشته است.

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در ادامه روند نزولی هفته پیش، در هفته اخیر نیز با رکود معاملاتی مواجه بود. 

در هفته اخیر روند تغییرات ارزش معاملات خرد بورس تهران برای 5 روز متوالی کاهشی بود. در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 4 هزار و 22 میلیارد تومان رسید. روز دوشنبه به 3 هزار و 702 میلیارد تومان کاهش یافت.

لیست جدید از اموال مشمول مصوبه مولدسازی منتشرشد/زمین5/5 میلیون مترمربعی وزارت کشاورزی در فهرست فروش! 

روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به رقم 3 هزار و 644 میلیارد تومان ریزش کرد. در آخرین روز کاری هفته نیز ارزش معاملات خرد به 3 هزار و 431 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز قبل افت 6 درصدی داشت. این کمترین رقم ارزش معاملات خرد در دو ماه اخیر در زمستان 1401 است.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 3 هزار و 699 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 4 هزار و 778 میلیاردی هفته پیشین، افت 23 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در دو روز ابتدایی هفته -یکشنبه و دوشنبه- نماد میدکو بیشترین ارزش معاملات را داشت و دی صدرنشین جدول حجم معاملات بود. 

قتل یک طلبه به ضرب گلوله افراد ناشناس

محکومیت فرمانده انتظامی سابق چابهار به 15 ماه حبس!

سه‌شنبه بیشترین ارزش معاملات به نماد وساخت اختصاص داشت و بیشترین حجم معاملات به دی تعلق داشت. روز چهارشنبه نیز بیشترین ارزش معاملات به غدانه تعلق داشت و شستا بیشترین حجم معاملات بازار را داشت.

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید