گزارش «اقتصادنیوز» از رکوردداران ارزش و حجم معاملات

هفته رونق معاملات خرد بورس /شستا می تازد

کدخبر: ۵۵۸۵۷۰
اقتصادنیوز: ارزش معاملات خرد سهام در این هفته روند صعودی پیدا کرد و نسبت به هفته پیشین، رشد 53 درصدی داشته است.

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در این هفته نیز همانند هفته پیشین پررونق بود و تا قله 15 هزار میلیارد تومانی نیز پیش رفت. در حالی که در هفته آخر بهمن در محدوده 3 هزار میلیارد تومانی بود و میانگین روزانه هفته پیش نیز 7 هزار میلیارد تومان بود.  

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 10 هزار و 317 میلیارد تومان افزایش یافت. روز یکشنبه به 15 هزار و 775 میلیارد تومان رسید که بیشترین رقم در سال 1401 بود. 

روز دوشنبه ارزش معاملات خرد به 12 هزار و 112 میلیارد تومان کاهش یافت. روز سه‌شنبه نیز ارزش معاملات خرد به رقم 9 هزار و 476 میلیارد تومان رسید. در آخرین روز کاری هفته نیز ارزش معاملات خرد به 10 هزار و 238 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز قبل رشد 8 درصدی داشت. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 11 هزار و 584 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 7 هزار و 547 میلیاردی هفته پیشین، رشد 53 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در روز ابتدایی هفته نماد خودرو بیشترین ارزش معاملات را داشت و روز یکشنبه شستا در کنار فولاد، شپنا، شتران و خودرو در صدر بودند. 

دوشنبه بیشترین ارزش معاملات به نمادهای خودرو، فولاد و شستا اختصاص داشت و سه‌شنبه بیشترین ارزش معاملات به خزامیا، شستا، شپنا، خودرو و فولاد تعلق داشت. روز چهارشنبه نیز بیشترین ارزش معاملات به فولاد، شستا، شپنا، خگستر و خودرو تعلق داشت.

در تمامی روزهای کاری هفته اخیر بیشترین حجم بازار به نماد شستا اختصاص داشت. پس از شستا، خودرو در رتبه بعدی قرار داشت. 

بورس

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید