گزارش «اقتصادنیوز» از رکوردداران ارزش و حجم معاملات

افت معاملات سهام در هفته پرنوسان بورس +نمودار

کدخبر: ۵۶۰۰۱۵
اقتصادنیوز: ارزش معاملات خرد سهام در این هفته نسبت به هفته پیشین، افت 34 درصدی داشته است.
به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در این هفته برخلاف هفته‌های گذشته با افت ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود. در حالی که در هفته‌های گذشته ارزش معاملات خرد تا محدوده 10 هزار میلیارد تومانی پیش رفته بود، در این هفته به میانگین 7 هزار میلیارد تومان رسید. در حالی که میانگین روزانه هفته پیش 11 هزار و 584 میلیارد تومان بود.  

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 7 هزار و 430 میلیارد تومان کاهش یافت. روز یکشنبه نیز به 6 هزار و 524 میلیارد تومان رسید. 

روز دوشنبه ارزش معاملات خرد به 7 هزار و 134 میلیارد تومان رسید. روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به رقم 9 هزار و 677 میلیارد تومان افزایش یافت. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 7 هزار و 691 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 11 هزار و 584 میلیاردی هفته پیشین، افت 34 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در دو روز ابتدایی هفته نماد خودرو بیشترین ارزش معاملات را داشت. در روز شنبه، پس از خودرو، نمادهای وبانک، فولاد، شپنا و خزامیا در رتبه‌های بعدی بودند و روز یکشنبه، شپنا، رمپنا، ختوقا و فولاد دنبال کننده خودرو بودند. 

 روز دوشنبه خزامیا در کنار وسالت، فولاد، خودرو و خکاوه در صدر جدول ارزش معاملات بودند. روز سه‌شنبه نیز بیشترین ارزش معاملات به فولاد، خودرو، خزامیا، شستا و خساپا تعلق داشت.

بورس

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید