رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی از بازار سهام

خروج سرمایه از بورس / سهامداران به بانک‌ها پشت کردند

کدخبر: ۵۸۱۵۱۲
اقتصادنیوز: در هفته‌ اخیر ورود سرمایه به بورس در یک روز رخ داد و در 4 روز دیگر پول حقیقی خارج شد.
به گزارش اقتصادنیوز ، در اولین روز معاملاتی بازار سهام در هفته اخیر پول حقیقی به بازار سهام وارد شد که ارزش آن 11 میلیارد تومان بود. اما روز یکشنبه 452 میلیارد تومان خارج شد. 

خروج پول در روز دوشنبه نیز تکرار شد و 434 میلیارد تومان خارج شد. روز سه‌شنبه رقم خروج پول حقیقی 42 میلیارد تومان بود و آخرین روز کاری هفته خروج پول ثبت شد و 134 تومان سرمایه حقیقی خارج شد. 

در مجموع کل هفته اخیر 951 میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 190 میلیارد تومان بود. 

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

بیشترین ورود پول حقیقی در روز شنبه به زپارس تعلق داشت و نمادهای شیران، عالیس، ثمسکن و ثشاهد در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای بانکی؛ وتجارت و وبملت بیشترین خروج پول را داشتند. 

روز یکشنبه نیز وبملت بیشترین خروج را داشت و خودرو، فولاد، خاور و شستا در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل عالیس، زفجر و ثمسکن بیشترین ورود را ثبت کردند. روز دوشنبه وبملت برای دومین روز بیشترین خروج را داشت و دو نماد دیگر بانکی وتجارت و وبصادر در رده‌های بعدی قرار داشتند. در سوی دیگر، نماد شهر بیشترین ورود را داشت. شهر روز سه‌شنبه نیز بیشترین ورود سرمایه حقیقی را داشت و در مقابل وسالت، بپاس، شستا و خساپا بیشترین خروج را ثبت کردند.

در آخرین روز هفته نیز وسدید، عالیس، بپاس، دی و شستا بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند و نمادهای شهر، بوعلی، سغدیر، ستران و سصفها بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را ثبت کردند. 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید