رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی از بازار سهام

موج بزرگ خروج سرمایه از بورس تهران

کدخبر: ۵۸۵۶۹۷
اقتصادنیوز: در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران ادامه پیدا کرد و رشد 18 برابری نسبت به هفته پیش داشت.

به گزارش اقتصادنیوز ، در این هفته شاهد تداوم خروج پول حقیقی بودیم و در تمامی رزوهای هفته خروج سرمایه ثبت شد. روز شنبه 159 میلیارد تومان خارج شد. رقم خروج پول حقیقی در روز یکشنبه 240 میلیارد تومان و روز دوشنبه 854 میلیارد تومان بود. روز سه‌شنبه نیز هزار و 693 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. در آخرین روز کاری هفته هزار و 210 میلیارد تومان خارج شد.

در مجموع کل هفته 4 هزار و 156 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 831 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته 18 برابر معادل هزار و 706 درصد بیشتر است.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

بیشترین خروج پول حقیقی در روز شنبه به وبملت (بانک ملت) تعلق داشت و نمادهای سرچشمه، کقزوی و شستا در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای فسبزوار، دسانکو، خدیزل و ناما بیشترین ورود پول را داشتند. 

روز یکشنبه نیز فارس بیشترین خروج را داشت و وبملت، کالا و فولاد در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل وآیند، ارفع و کاوه بیشترین ورود را ثبت کردند. روز دوشنبه وبملت بار دیگر بیشترین خروج را داشت و نمادهای فارس، سیلام و شپنا در رده‌های بعدی قرار داشتند. در سوی دیگر، نماد دانا بیشترین ورود را داشت. روز سه‌شنبه وبملت، شبندر و خکمک بیشترین خروج سرمایه حقیقی را داشت و در مقابل ناما، ونیرو و حفاری بیشترین ورود را ثبت کردند.

در آخرین روز هفته نیز حکشتی، وآیند، وبملت، خکمک، خساپا و فلوله بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند و نمادهای ناما، وسالت و کترام بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را ثبت کردند. 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید