وضعیت قرمز در بازار سهام/ ریزشی ۱۳ هزار واحدی بورس تهران

کدخبر: ۵۹۰۹۴۸
شاخص کل بازار سهام پس از سپری کردن دو روز صعودی، مجددا با ریزشی ۱۳ هزار واحدی به مدار نزول بازگشت.
 وضعیت قرمز در بازار سهام/ ریزشی ۱۳ هزار واحدی بورس تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را بر خلاف روزهای گذشته، با فشار عرضه آغاز کرد و رفته رفته بر فشار عرضه ها افزوده شد و در نهایت با نزول شاخص کل به کار خود پایان داد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 13 هزار واحدی  به 2 میلیون و 37 هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی 6 هزار  واحدی به ارتفاع 713 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «شستا» و «شپدیس» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «فجهان»، «خاور» و «وسپهر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «خگستر»، «ورنا» و «وساپا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «نیان»، «دی» و «کتوسعه» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 17 مرداد ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد  500 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 570 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند. 

در بازار امروز 95 نماد در محدوده مثبت و 327 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 102 نماد در محدوده مثبت و 213 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید