گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بورس تهران در هفته اخیر

هفته رونق معاملات بورس!

کدخبر: ۵۹۵۱۱۵
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر افزایش یافت و به کانال بالاتر صعود کرد.

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در این هفته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین آن 20 درصد افزایش یافت.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 7 هزار و 775 میلیارد تومان افزایش یافت و روز یکشنبه ارزش معاملات خرد به 7 هزار و 573 میلیارد تومان رسید. روز دوشنبه ارزش معاملات خرد 7 هزار و 415 میلیارد تومان شد و روز سه‌شنبه به 6 هزار و 96 میلیارد تومان کاهش یافت. 

در آخرین روز معاملاتی هفته، ارزش معاملات خرد 8 درصد رشد کرد و به 6 هزار و 605 میلیارد تومان رسید. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 6 هزار و 693 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 5 هزار و 570 میلیاردی هفته پیشین، رشد 20 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در نخستین روز هفته، نماد وبملت بیشترین ارزش را داشت و نمادهای خگستر، خودرو، فولاد و شتران در رتبه‌های بعدی بیشترین ارزش معاملات بودند. بیشترین حجم معاملات بازار نیز در روز ابتدایی هفته به نمادهای شستا، دی، خودرو، خساپا و وبملت تعلق داشت. 

روز یکشنبه نماد شستا بیشترین ارزش و بیشترین حجم معاملات را داشت. روز دوشنبه میدکو در صدر جدول ارزش معاملات بود و نمادهای خگستر، وپاسار، شستا و شپدیس در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات بودند. سه‌شنبه نیز ثشاهد، خگستر، ورنا، وسپا و شستا بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. 

روز چهارشنبه وتجارت در صدر جدول ارزش معاملات بود. شستا، ثشاهد، خگستر و خزامیا در رتبه‌های بعدی بودند. نماد شستا همراه با وتجارت، دی، خودرو و وبصادر در صدر جدول حجم معاملات قرار داشتند. 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید