رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی از بازار سهام

کاهش 15 درصدی خروج سرمایه از بورس تهران

کدخبر: ۶۰۲۰۴۴
اقتصادنیوز: در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران تداوم داشت و شاهد خروج پول حقیقی در تمام روزهای معاملاتی بودیم.

به گزارش اقتصادنیوز ، در اولین روز هفته 288 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. رقم خروج پول حقیقی در روز یکشنبه 426 میلیارد تومان و روز دوشنبه 9 میلیارد تومان خارج شد. روز چهارشنبه نیز رقم پول خروجی 45 میلیارد تومان بود. 

در آخرین روز معاملاتی هفته شاهد خروج پول برای یازدهمین روز متوالی بودیم. 

در مجموع کل هفته 768 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 192 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین افت 15 درصدی داشته است. 

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد معاملاتی بانک تجارت -وتجارت- بیشترین خروج پول حقیقی را داشت. پس از وتجارت، نمادهای فولاد، وشهر، ثفارس و شپنا در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای گلدیرا، فرآور و پکویر بیشترین ورود پول را داشتند. 

روز یکشنبه نیز وتجارت، شبندر، شپنا، وبملت و حفارس بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. در مقابل ذوب، آسیاتک و وآذر بیشترین ورود را ثبت کردند.

روز دوشنبه بیشترین خروج سرمایه به نمادهای ثفارس، وپاسار، غمایه، وتجارت و ونوین تعلق داشت. در سوی دیگر، نمادهای وبملت، بکابل، ثشاهد، فرابورس و سدبیر بیشترین ورود را داشتند.

در آخرین روز هفته نیز بیشترین خروج متعلق به ثفارس، فولاد، وتجارت، شپنا و وسالت بود و در سوی دیگر حفارس، تجلی، وشهر، وسینا و سپید بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را داشتند. 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید