گزارش «اقتصادنیوز» از جریان پول حقیقی در بازار سهام؛

تغییر جهت پول‌ها در بورس تهران

کدخبر: ۶۱۲۹۴۸
اقتصادنیوز: در مجموع کل هفته 212 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 42 میلیارد تومان بود.

به گزارش اقتصادنیوز ، در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران در 3 روز میانی هفته تداوم داشت. 
در اولین روز هفته 43 میلیارد تومان پول حقیقی به بورس وارد شد. رقم خروج پول حقیقی در روز یکشنبه 66 میلیارد تومان بود. روز دوشنبه نیز 192 میلیارد تومان خارج شد. روز سه‌شنبه نیز رقم پول خروجی 265 میلیون تومان بود. 

در آخرین روز معاملاتی هفته شاهد ورود پول بودیم و ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار 268 میلیارد تومان بود. 

در مجموع کل هفته 212 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 42 میلیارد تومان بود.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد معاملاتی فملی بیشترین خروج پول حقیقی را داشت. پس از فملی، نمادهای وبملت، نوری، خودرو و وشهر در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای های‌وب، بورس، کترام، مبین و وپترو بیشترین ورود پول را داشتند. 

روز یکشنبه نیز خساپا، شستا، وبملت، شپنا و خگستر بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. در مقابل اخابر، کترام، فزر، حفارس و وسدید بیشترین ورود را ثبت کردند.

روز دوشنبه بیشترین ورود سرمایه به نمادهای کترام، فزر، غمینو، خبنیان و وسدید تعلق داشت. در سوی دیگر، نمادهای خساپا، وبملت، ثپردیس، فملی و شپنا بیشترین خروج را داشتند. در روز سه‌شنبه نیز بیشترین ورود به بورس، اخابر، زفجر، خودرو و فلوله اختصاص داشت و وسپهر، وبملت، وسالت، وپاسار و شپنا بیشترین خروج را داشتند. 

در آخرین روز هفته نیز بیشترین ورود متعلق به وبصادر، فولاد، ذوب، کترام و ثشاهد بود و در سوی دیگر کقزوی، وسالت، خساپا، فخوز، کرمان و شستا بیشترین تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی را داشتند. 

020908

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید