گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بورس تهران در هفته اخیر؛

رشد 66 درصدی معاملات بورس تهران+ اینفو

کدخبر: ۶۱۴۲۹۲
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر به کانال 7 هزار میلیارد تومان صعود کرد.

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در این هفته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 66 درصد افزایش یافت. 

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 6 هزار و 360 میلیارد تومان کاهش یافت اما روز یکشنبه ارزش معاملات خرد به 8 هزار و 404 میلیارد تومان رسید. روز دوشنبه ارزش معاملات خرد 8 هزار و 700 میلیارد تومان شد و روز سه‌شنبه به 8 هزار و 235 میلیارد تومان کاهش یافت.

روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد 29 درصد افت کرد و به 5 هزار و 851 میلیارد تومان رسید. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 7 هزار و 510 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 4 هزار و 517  میلیاردی هفته پیشین، رشد 66 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد خاور بیشترین ارزش معاملات و نماد وبصادر بیشترین حجم معاملات را داشتند. روز یکشنبه فولاد، اخابر، وبصادر، فملی و شستا بیشترین ارزش معاملات و شستا، وبصادر، کرمان، فولاد و وپارس بیشترین حجم معاملات را داشتند.

روز دوشنبه نیز شپنا در صدر جدول ارزش معاملات و شستا در صدر جدول حجم معاملات بود.

روز سه‌شنبه نیز نمادهای زاگرس، خودرو، فولاد و ثشاهد بیشترین ارزش و نمادهای خودرو، شستا، خساپا، وخارزم و وبصادر بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای خساپا، ثشاهد، آسیاتک، وسپهر و خگستر بیشترین ارزش معاملات و نمادهای خساپا، شستا، وبصادر، خودرو و وتجارت بیشترین حجم معاملات را داشتند.

020915

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید