گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بورس تهران در هفته اخیر؛

معاملات سهام از رکود خارج نشد

کدخبر: ۶۰۷۳۷۰
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر نیز در محدوده 3 هزار میلیارد تومان بود.

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در این هفته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 6 درصد افزایش یافت. 

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 4 هزار و 780میلیارد تومان افزایش یافت و روز یکشنبه ارزش معاملات خرد به 3 هزار و 416 میلیارد تومان رسید. روز دوشنبه ارزش معاملات خرد 3 هزار و 804 میلیارد تومان شد و روز سه‌شنبه به 3 هزار و 218 میلیارد تومان کاهش یافت.

روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد 11 درصد رشد کرد و به 3 هزار و 560 میلیارد تومان رسید. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 3 هزار و 755 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 3 هزار و 531 میلیاردی هفته پیشین، رشد 6 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد وبملت بیشترین ارزش معاملات و نماد شستا بیشترین حجم معاملات را داشت. روز یکشنبه خگستر، خودرو، خساپا، ثشاهد و خاور بیشترین ارزش معاملات و خودرو، خساپا، شستا، خگستر و خاور بیشترین حجم معاملات را داشتند.

روز دوشنبه نیز خگستر در صدر جدول ارزش معاملات و فاذر در صدر جدول حجم معاملات بود.

روز سه‌شنبه نیز نماد ثشاهد، خگستر، وبملت، ثفارس و اخابر بیشترین ارزش و نمادهای شستا، خساپا، خگستر، خودرو و وبملت بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای شیران، ثفارس، شپنا، خگستر و خساپا بیشترین ارزش معاملات و نمادهای شیران، شستا، خساپا، خودرو و خگستر بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

020810

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید