گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بورس تهران در هفته اخیر

رشد میانگین معاملات سهام / رکود کمتر شد؟

کدخبر: ۶۰۲۰۴۶
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر 10 درصد افزایش یافت.

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در این هفته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 10 درصد افزایش یافت. با این حال در آخرین روز کاری هفته، ارزش معاملات خرد به کمترین رقم در 7 روز معاملاتی اخیر سقوط کرد.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 5 هزار و 250 میلیارد تومان افزایش یافت اما روز یکشنبه ارزش معاملات خرد به 4 هزار و 624 میلیارد تومان رسید. روز دوشنبه ارزش معاملات خرد 4 هزار و 244  میلیارد تومان شد و روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد 17 درصد افت کرد و به 3 هزار و 525 میلیارد تومان رسید که کمترین رقم در 7 روز کاری اخیر است. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 4 هزار و 410 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 4 هزار و 18 میلیاردی هفته پیشین، رشد 10 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در ابتدای هفته، نماد حفارسبیشترین ارزش معاملات و بیشترین حجم معاملات را داشت. روز دوشنبه نیز ثشاهد در صدر جدول ارزش معاملات بود و نمادهای زملارد، خگستر و دی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات بودند. بیشترین حجم معاملات نیز به دی، حفارس، شستا، خگستر و خودرو تعلق داشت. 

در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای میدکو، ثامان، حفارس، فملی و ثشاهد بیشترین ارزش معاملات و نمادهای میدکو، حفارس، دی، شستا و فملی بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۵ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید