گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بورس تهران در هفته اخیر؛

سریال رکود در تالار بورس

کدخبر: ۶۰۵۹۹۳
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در آخرین روز هفته اخیر به کمترین رقم هفته ریزش کرد.
به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در این هفته با افت نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 3 درصد کاهش یافت. در آخرین روز کاری هفته نیز ارزش معاملات خرد به کمترین رقم هفته رسید.
 
در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 3 هزار و 195 میلیارد تومان کاهش یافت و روز یکشنبه ارزش معاملات خرد به 3 هزار و 423 میلیارد تومان رسید. روز دوشنبه ارزش معاملات خرد 3 هزار و 660 میلیارد تومان شد و روز سه‌شنبه به 4 هزار و 190 میلیارد تومان افزایش یافت.

روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد  24 درصد افت کرد و به 3 هزار و 186 میلیارد تومان رسید. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 3 هزار و 531 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 3 هزار و 655 میلیاردی هفته پیشین، افت 3 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد فولاد بیشترین ارزش معاملات و نماد وتوصا بیشترین حجم معاملات را داشت. روز یکشنبه ثشاهد، ثپردیس، وتوصا، وبملت و شپنا بیشترین ارزش معاملات و وتوصا، دی، کرمان، خساپا و وبملت بیشترین حجم معاملات را داشتند.

روز دوشنبه نیز وبملت در صدر جدول ارزش و حجم معاملات بود.

روز سه‌شنبه نیز نماد وبملت، خودرو، شبندر، خگستر و ثشاهد بیشترین ارزش و نمادهای خودرو، وبملت، خگستر، کرازی و کرمان بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای شستا، ثفارس، حکشتی، وبملت و ثشاهد بیشترین ارزش معاملات و نمادهای شستا، خودرو، وبملت، کرمان و خگستر بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

020803

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید