گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بورس تهران در هفته اخیر؛

سقوط میانگین ارزش معاملات خرد بورس به کانال 3 همت

کدخبر: ۶۰۴۶۸۸
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در آخرین روز هفته اخیر به بیشترین رقم هفته رشد کرد.
سقوط میانگین ارزش معاملات خرد بورس به کانال 3 همت

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در این هفته با افت نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 13 درصد کاهش یافت. اما در آخرین روز کاری هفته، ارزش معاملات خرد به بیشترین رقم هفته رسید.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 3 هزار و 567 میلیارد تومان افزایش یافت و روز یکشنبه ارزش معاملات خرد به 3 هزار و 44 میلیارد تومان رسید. روز دوشنبه ارزش معاملات خرد 3 هزار و 794 میلیارد تومان شد و روز سه‌شنبه به 3 هزار و 730 میلیارد تومان ریزش کرد.

روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد  11 درصد رشد کرد و به 4 هزار و 141 میلیارد تومان رسید. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 3 هزار و 655 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 4 هزار و 185 میلیاردی هفته پیشین، افت 13 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد ملت بیشترین ارزش معاملات و نماد شستا بیشترین حجم معاملات را داشت. روز یکشنبه وبهمن، شستا، ثفارس، وبملت و فولاد بیشترین ارزش معاملات و وبهمن، شستا، دی، وبملت و خودرو بیشترین حجم معاملات را داشتند.

روز دوشنبه نیز شستا در صدر جدول ارزش و حجم معاملات بود.

روز سه‌شنبه نیز نماد ونوین، شستا، ثپردیس، وبملت و خگستر بیشترین ارزش و نمادهای شستا، دی، وبملت، ونوین و وپارس بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای حفارس، ثفارس، ثشاهد، وبملت و فملی بیشترین ارزش معاملات و نمادهای حفارس، دی، فاذر، وبملت و خودرو بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

32

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید