گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بورس تهران در هفته اخیر؛

بهبود ارزش معاملات بورس

کدخبر: ۶۲۱۳۳۹
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر در کانال 4 هزار میلیارد تومان ماندگار بود.
بهبود ارزش معاملات بورس

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در این هفته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 3.5 درصد افزایش یافت. 

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 4 هزار و 659 میلیارد تومان افزایش یافت اما روز یکشنبه به رقم 4 هزار و 265 میلیارد تومان تنزل کرد.

روز دوشنبه نیز ارزش معاملات خرد به 4 هزار و 563 میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات در روز سه‌شنبه به 4 هزار و 880 میلیارد تومان افزایش یافت.

روز چهارشنبه ارزش معاملات خرد 20 درصد رشد کرد و به 5 هزار و 873میلیارد تومان رسید. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 4 هزار و 848 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 4 هزار و 683 میلیاردی هفته پیشین، رشد 3.5 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد خودرو بیشترین ارزش معاملات و شگستر بیشترین حجم معاملات را داشت. روز یکشنبه خودرو در صدر جدول ارزش معاملات بود و حجم معامله بازار بود.

روز دوشنبه نماد معاملاتی وپاسار در صدر بود. پس از وپاسار، نمادهای بپاس، کرومیت، ثنوسا و نخریس بیشترین ارزش معاملات و شگستر، شستا، وپارس، خودرو و کرمان بیشترین حجم معاملات را داشتند.

روز سه‌شنبه نیز نمادهای ثفارس، نخریس، کرومیت، ثپردیس و وساخت بیشترین ارزش و نمادهای کرمان، وساخت، شستا، وبصادر و داتام بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای شپدیس بیشترین ارزش معاملات بازار را داشت. در جدول ارزش معاملات پس از شپدیس، نمادهای نخریس، وبملت، خودرو و ثفارس قرار داشتند. در جدول بیشترین حجم معاملات نیز، نمادهای وبملت، خودرو، شگستر، شستا و وساخت درصدر بودند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید