گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بورس تهران در هفته اخیر؛

رشد 10 درصدی میانگین معاملات سهام+ اینفوگرافیک

کدخبر: ۶۲۲۸۵۱
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر به کانال 5 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
رشد 10 درصدی میانگین معاملات سهام+ اینفوگرافیک

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در این هفته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 10 درصد افزایش یافت. 

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 6 هزار و 140 میلیارد تومان افزایش یافت و روز یکشنبه به رقم 6 هزار و 290 میلیارد تومان رسید.

روز دوشنبه نیز ارزش معاملات خرد به 5 هزار و 415 میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات در روز سه‌شنبه به 4 هزار و 945 میلیارد تومان کاهش یافت.

روز چهارشنبه ارزش معاملات خرد 21 درصد افت کرد و به 3 هزار و 887 میلیارد تومان رسید که کمترین رقم در 2 ماه اخیر است. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 5 هزار و 335 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 4 هزار و 848 میلیاردی هفته پیشین، رشد 10 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد انرژی بیشترین ارزش معاملات و وبملت بیشترین حجم معاملات را داشت. روز یکشنبه فارس در صدر جدول ارزش معاملات بود و شستا بیشترین حجم معامله بازار را داشت.

روز دوشنبه نماد معاملاتی کرمان در صدر بود. پس از کرمان، نمادهای شگستر، کسرام، ثفارس و شپنا بیشترین ارزش معاملات و در جدول حجم معاملات پس کرمان، شگستر، شستا، وبملت و خودرو قرار داشتند.

روز سه‌شنبه نیز نمادهای داتام، وملی، شگستر، ثنوسا و حآسا بیشترین ارزش و نمادهای داتام، شگستر، کرمان، شستا و وخارزم بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

در آخرین روز معاملاتی هفته، نماد کگل بیشترین ارزش و حجم معاملات بازار را داشت. در جدول ارزش معاملات پس از کگل، نمادهای نخریس، فصبا، شپنا، آباد و پردیس قرار داشتند. در جدول بیشترین حجم معاملات نیز، نمادهای کگل، شستا، فصبا، خودرو و کرمان درصدر بودند.

021027

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    کارگزاری مفید