گزارش «اقتصادنیوز» از رکوردداران معاملات بازار سهام

هفته مکث در معاملات بورس +نمودار

کدخبر: ۵۶۱۵۰۸
اقتصادنیوز: ارزش معاملات خرد سهام در میانه این هفته افت کرد و میانگین روزانه آن نسبت به هفته پیشین، افت 4 درصدی داشته است.

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در این هفته نیز همانند هفته پیش با افت ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود. در حالی که در هفته‌های گذشته ارزش معاملات خرد تا محدوده 10 هزار میلیارد تومانی پیش رفته بود، برای دومین هفته متوالی در میانگین 7 هزار میلیارد تومان قرار داشت. 

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 9 هزار و 65 میلیارد تومان کاهش یافت. روز یکشنبه نیز به 6 هزار و 771 میلیارد تومان رسید. 

روز دوشنبه ارزش معاملات خرد به 6 هزار و 325 میلیارد تومان رسید. روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به رقم 6 هزار و 718 میلیارد تومان بالغ شد و روز چهارشنبه، با رشد معاملات و بهبود تقاضا در بازار، ارزش معاملات خرد سهام نیز با افزایش 20 درصدی به رقم 8 هزار و 34 میلیارد تومان رسید. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 7 هزار و 383 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 7 هزار و 691 میلیاردی هفته پیشین، افت 4 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در روز ابتدایی هفته نمادهای وبملت و فولاد بیشترین ارزش معاملات را داشتند و شستا بیشترین حجم معاملات بازار را داشت. وبملت و وتجارت نیز در رتبه‌‌های بعدی بودند.

در روز یکشنبه نماد کگل صدرنشین بود و بیشترین ارزش و حجم معاملات را داشت. روز دوشنبه نیز فولاد و شستا در صدر دو جدول ارزش و حجم معاملات بودند. 

روز سه‌شنبه خزامیا و خودرو بیشترین ارزش معاملات را داشتند و بیشترین حجم معاملات به دی، شستا و خودرو تعلق داشت.

 در آخرین روز معاملاتی هفته نیز، نماد وغدیر در صدر جدول ارزش معاملات بود و شستا، وبملت و خودرو در پی آن بودند. در جدول حجم معاملات نیز شستا، وبملت، خساپا و خودرو بالانشین بودند.

 بورس

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید