گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بورس تهران در هفته اخیر؛

همسویی رکود معاملاتی و ریزش شاخص بورس

کدخبر: ۶۲۴۲۴۲
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر کاهش یافت.
 همسویی رکود معاملاتی و ریزش شاخص بورس

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در این هفته با افت نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 5 درصد کاهش یافت. 

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 6 هزار و 27 میلیارد تومان افزایش یافت و روز یکشنبه به رقم 5 هزار و 523 میلیارد تومان رسید.

روز دوشنبه نیز ارزش معاملات خرد به 4 هزار و 795 میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات در روز سه‌شنبه به 5 هزار و 171 میلیارد تومان افزایش یافت.

روز چهارشنبه ارزش معاملات خرد 24 درصد افت کرد و به 3 هزار و 914 میلیارد تومان رسید که کمترین رقم هفته است. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 5 هزار و 86 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 5 هزار و 335 میلیاردی هفته پیشین، افت 5 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد فصبا بیشترین ارزش معاملات و شستا بیشترین حجم معاملات را داشت. روز یکشنبه نیز فصبا در صدر جدول ارزش معاملات و حجم معامله بازار بود.

روز دوشنبه نماد معاملاتی نخریس در صدر بود. پس از نخریس، نمادهای ذوب، فصبا، بورس و داتام بیشترین ارزش معاملات و در جدول حجم معاملات پس داتام، ذوب، شستا، فصبا و وبملت قرار داشتند.

روز سه‌شنبه نیز نمادهای فصبا، شپنا، کسرام، فولاد و ذوب بیشترین ارزش و نمادهای شستا، فصبا، وبملت، ذوب و کرمان بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

در آخرین روز معاملاتی هفته، نماد نخریس بیشترین ارزش حجم معاملات بازار را داشت. در جدول ارزش معاملات پس از نخریس، نمادهای شبریز، پارسان، ثنوسا و غدشت قرار داشتند. در جدول بیشترین حجم معاملات نیز، نمادهای وتوصا، شگستر، تنوین، وبملت و کرمان درصدر بودند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید