گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بورس تهران در هفته اخیر؛

افت معاملات سهام در هفته 3 روزه بورس+ نمودار

کدخبر: ۶۳۸۱۳۹
اقتصادنیوز: ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر کمتر از هفته پیشین شد.
افت معاملات سهام در هفته 3 روزه بورس+ نمودار

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در این هفته با افت نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 13 درصد کاهش یافت.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 4 هزار و 22 میلیارد تومان کاهش یافت. ارزش معاملات در روز سه‌شنبه به 5 هزار و 115 میلیارد تومان افزایش یافت. روز چهارشنبه ارزش معاملات خرد 20 درصد افت کرد و به 4 هزار و 96 میلیارد تومان رسید. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 4 هزار و 411 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 5 هزار و 63 میلیاردی هفته پیشین، افت 13 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد ذوب بیشترین ارزش معاملات را داشت و نمادهای فن افزار، ثفارس، خزامیا و خودرو در رتبه‌های بعدی بودند. 

نماد ذوب بیشترین حجم معاملات را نیز داشت و نمادهای خودرو، شستا، خزامیا و های‌وب در رده‌های بعدی قرار داشتند. 

روز سه‌شنبه نیز نمادهای ذوب، فزر، خودرو، فولاد و ثفارس بیشترین ارزش معاملات و نمادهای ذوب، شستا، خودرو، خساپا و وبصادر بیشترین حجم معاملات را داشتند.  

در آخرین روز معاملاتی هفته نیز نماد ذوب بیشترین ارزش و حجم معاملات بازار را داشت. پس از ذوب، نمادهای فزر، خودرو، تاصیکو و ثفارس بیشترین ارزش و نمادهای شستا، خودرو، خساپا و وبملت پس از ذوب بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید