افزایش چراغ خاموش محصولات لبنی

شیر پاک در بازار 30 درصد گران شد

کدخبر: ۴۳۱۱۰۴
مشاهدات میدانی اقتصادنیوز از بازار محصولات لبنی نشان دهنده آن است که قیمت شیر شیشه ای پاک پس یک روز کمبود در بازار 32 درصد گران شد.
شیر پاک در بازار 30 درصد گران شد

به گزارش اقتصادنیوز ؛ قیمت شیرهای شیشه ای پاک در سوپرمارکت ها بیش از 30 درصد بالا رفت.افزایش قیمت صورت گرفته در حالی است که به صورت رسمی خبری درباره افزایش قیمت اعلام نشده است. چندی است زمزمه های افزایش قیمت محصولات لنبی به گوش می رسد اما مسئولان رسمی هر گونه افزایش قیمتی را تکذیب می کردند.

اما روز گذشته مشاهدات میدانی نشان داد قیمت برخی محصولات شرکت پاک افزایش یافته است. یکی از بیشترین میزان افزایش قیمت ها مربوط به شیرهای شیشه ای پاک است این شیر شیشه ای فرم نوستالژیکی دارد و یکی از محصولا پرطرفدار در بازار است. قیمت این نوع شیر  4 هزار و 100 تومان بالا رفته است.پیش از این هر بطری شیر با قیمت 12 هزار و 900 تومان عرضه می شود اما  در حال حاضر شیرپاک  با قیمت 17 هزار تومان در بازار عرضه می شود یعنی 32 درصد افزایش قیمت.

پیش از این سخنگوی انجمن صنایع فراورده‌های لبنی گفته بود علاوه بر افزایش هزینه ها با بالا رفتن قیمت شیر، دیگر هزینه‌های تولید برای این صنایع به شدت بالا رفته است او می گوید:از ابتدای سال، حقوق و دستمزد و هزینه‌های سربار، ۴۰ درصد و هزینه‌های بسته بندی ۸۰ درصد افزایش یافته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید