قیمت خودروهای پرتیراژ سایپا در بازار + جدول

کدخبر: ۳۷۶۵۷۳
خودروهای پرتیراژ سایپا دیروز 11 آذر ۱۳۹۹ در بازار با چه قیمتی در بازار معامله شدند؟
قیمت خودروهای پرتیراژ سایپا در بازار + جدول

به گزارش اقتصاد نیوز؛ از جمله محصولات سایپا که دیروز در بازار مورد ارزیابی قرار گرفته اند می توان به «پراید 111»، «پراید 131»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان پرتیراژها در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده اند و طی هفته های اخیر افت قیمت قابل توجهی را ثبت کرده اند.

ارزیابی بازار خودرو بیانگر آن است که بازار شکل صعودی به خود گرفت و پراید 131 که طی روزهای اخیر از کانال 100 میلیون خارج شده بود و با قیمت 95 تا 97 میلیون تومان در بازار قیمت خورده بود؛ دیروز قیمت این خودرو در بازار به 108 میلیون تومان رسید.  پراید 111 نیز از رشد قیمت بی نصیب نبود و دیروز قیمت آن به 135 میلیون تومان رسید. رشد قیمت محصولات پراید در بازار درحالی رخ داده که بسیاری از خودروها یا تغییر قیمتی نداشته اند و یا تغییر قیمت آنها برخلاف محصولات پراید اندک بوده است.

از دیگر محصولات در بازار می توان به «تیبا صندوقدار» اشاره کرد؛  ارزیابی بازار خودرو نشان می دهد که دیروز با قیمت 112 میلیون تومان معامله شده است.

قیمت «تیبا2»  معمولی نیز در بازار 126 قیمت خورد، اما ساینا  که به لحاظ قیمتی و حتی فرمی هم تراز تیبا است نیز دیروز با قیمت 127 میلیون تومان در بازار معامله شد.

پراااااااید

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید