قیمت خودروهای پرتیراژ سایپا در بازار امروز + جدول

کدخبر: ۳۷۷۴۹۳
خودروهای پرتیراژ سایپا امروز 16 آذر 1399 در بازار با چه قیمتی معامله شدند؟
قیمت خودروهای پرتیراژ سایپا در بازار امروز + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ رصد بازار خودروهای پرتیراژ سایپا از تغییر اندک قیمت محصولات این گروه در بازار حکایت دارد، بطوریکه بیشترین تغییر قیمت به تیبا صندوقدار رسید و این خودرو نسبت به روز گذشته با افت 2.4 درصدی در بازار معامله شد و قیمت آن به 121 میلیون تومان رسید.

از جمله محصولات سایپا که امروز در بازار مورد ارزیابی قرار  داده‌ایم، می توان به «پراید 111»، «پراید 131»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان پرتیراژها در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند.

«تیبا صندوقدار» با توجه به قیمتی که در بازار عرضه می شود توانسته نظر متقاضیان را به خود جلب کند. براساس ارزیابی بازار این خودرو امروز چهار میلیون تومان ارزان تر از روز گذشته و با محدوده قیمت 121 میلیون‌تومان خرید و فروش شد.

پراید 131 که مدت ها است با وجود آنکه تولید آن متوقف شده و همچنان عنوان خودرو ارزان را برای خود حفظ کرده است امروز بدون تغییر و با قیمت 107 میلیون تومان در بازار داد و ستد شد. این خودرو با توجه به قیمت پایین خود نسبت به سایر محصولات موجود در بازار توانسته طرفداران خاص خود را داشته باشد.

اما قیمت مدل هاچ‌بک پراید یا همان «پراید 111» نیز امروز افت 500 هزار تومانی را در بازار ثبت کرد و با قیمت 132 میلیون و 500 هزار تومان در بازار قیمت خورد. تولید این خودرو نیز همانند پراید 131 متوقف شده اما این خودرو با توجه به قیمت و اسپرت بودن آن همچنان متقاضیان بسیاری دارد، این امر موجب شده تا این خودرو در بازار در رده خودروهای پرطرفدار قرار گیرد.

«تیبا2» معمولی دیگر محصول سایپا نیز با توجه به اینکه در رده خودروهای هاچ بک قرار دارد طرفداران خاص خود را دارد، این خودرو هم امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته با قیمت 130 میلیون تومان معامله شد.

  «ساینا» هم که به لحاظ قیمتی و حتی فرمی هم تراز تیبا است نیز امروز با قیمت 132 میلیون تومان در بازار معامله شد این خودرو روز گذشته قیمت 133 میلیون تومان به خود گرفته بود.

سایپا 16

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید