قیمت «هیوندا النترا» کارکرده در بازار + اینفوگرافی

کدخبر: ۳۸۳۹۳۱
النترا یک سدان کامپکت از شرکت هیوندای است که در ایران طرفداران بسیاری دارد؛‌ خودرویی که از زمان عرضه توانست جزو یکی از پرطرفدارترین محصولات این شرکت قرار گیرد.
قیمت «هیوندا النترا» کارکرده در بازار + اینفوگرافی

به گزارش اقتصادنیوز؛ هیوندا النترا هم به صورت وارداتی و هم مونتاژی در بازار ایران عرضه شد و در هر دو مدل توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند. النترا در سالهای اخیر با مدل های مختلفی وارد بازار شد و تغییرات جزیی را در مدلهای مختلف تجربه کرد. اما در مجموع النترا نسل ششم(AD) با یک پیشرانه 4 سیلندر موسوم به MPI با حجم 2 لیتر وارد بازار ایران شد. این پیشرانه قادر است تا 153 اسب‌بخار قدرت و 195 نیوتن‌متر گشتاور را به‌وسیله یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل کند و درنهایت این سدان 1331 کیلوگرمی را در طی 9.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند. مصرف سوخت ترکیبی النترا نیز 7.5 لیتر در صد کیلومتر است که برای یک سدان خانوادگی رقم مناسبی ارزیابی می‌شود.

اقتصادنیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی النترا کارکرده پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

 

النترا

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید