قیمت قشقایی کارکرده در بازار + اینفوگرافی

کدخبر: ۳۸۴۸۶۷
نیسان قشقایی که نام آن از ایل قشقایی گرفته شده در سال 1391 توسط پارس خودرو مونتاژ شد و تعدادی از آن نیز به صورت وارداتی پا به کشور گذاشت اما تنها یکسال مهمان خطوط تولید پارس خودرو بود.
قیمت قشقایی کارکرده در بازار + اینفوگرافی

به گزارش اقتصادنیوز؛ نیسان قشقایی با دو نوع پیشرانه 2 لیتری بنزینی و دیزلی در بازار جهانی عرضه شد که نمونه بنزینی آن به ایران راه یافت و دو تیپ SE و LE از این خودرو در کشور به فروش رسید. پیشرانه 2 لیتری این خودرو توانایی تولید حداکثر توان 142 اسب بخار دارد که با توجه به تیپ خودرو توان از طریق جعبه دنده اتوماتیک 6 سرعت به محور جلو یا هر دو محور منتقل می شود. تیپ SE به صورت تک دیفرانسیل و تیپ LE به صورت دو دیفرانسیل عرضه شده است که از لحاظ شتاب گیری صفر تا صد تیپ SE حدود 10.7 ثانیه و برای تیپ LE حدود 11.3 ثانیه است.

اقتصادنیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی قشقایی پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

ماشین دست دوقشقایی)

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید