رصد بازار خودروهای داخلی

افزایش قیمت پژو 206 در هر دو تیپ + جدول

کدخبر: ۳۹۰۲۹۱
محصولات پرتیراژ ایران‌خودرو که دو روز پیاپی در هفته جاری را بدون تغییر قیمت سپری کرده بودند امروز با رشد قیمت در خانواده محصولات پژو در بازار روبرو شدند.
افزایش قیمت پژو 206 در هر دو تیپ + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛  رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که بازه قیمتی دو خودرو پژو 206 تیپ 2 و 5 امروز در بازار یک تا دو میلیون تومان بوده است و بر این اساس پژو 206 تیپ 2 امروز در بازار رشدی یک میلیون تومانی داشته و با قیمت 189 میلیون تومان در بازار معامله شد. تیپ 5 این خودرو نیز با دو میلیون افزایش قیمت نسبت به روز گذشته امروز در بازار 253 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر آرامش در بازار محصولات ایران خودرو در حالی رقم خورده که امروز بازار دلار روند نزولی داشته و بسیاری تصور می کردند که این امر می تواند منجر به نزولی شدن بازار خودرو شود، اما این تصور محقق نشد و بازار تنها به حفظ سطوح قیمتی خودرو بسنده کرد.

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان در این بازار را می توان به نوسان در بازار ارز (دلار) نسبت داد، بالا و پایین شدن قیمت دلار در بازار در روزهای اخیر موجب شده تا بازار خودرو نیز همانند سایر بازارها با سردرگمی روبرو شود.

 در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو  خودروهایی مانند« پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، « پژو 206 صندوقدار»، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظر خریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

ایران 14

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید