رصد بازار خودروهای داخلی

قیمت برلیانس V5 کارکرده در بازار + اینفوگرافی

کدخبر: ۳۹۰۳۱۱
گروه خودروسازی سایپایی‌ها از سال 92 مذاکرات اولیه با برلیانس به‌منظور مونتاژ کراس‌اوور جمع‌وجور V5‌ را آغاز کردند و در نهایت استارت تولید این خودرو در سال 93 زده شد و در سال 94 این خودرو وارد بازار شد.
قیمت برلیانس V5 کارکرده در بازار + اینفوگرافی

به گزارش اقتصادنیوز؛ برلیانس V5 یک کراس‌اور کامپکت شهری است که با توجه به عطش بازار نسبت به کراس‌ اورهای شهری با استقبال تقریبا قابل قبولی نیز روبرو شد.  

این خودرو به موتور 1600 سی‌ سی مجهز است که قادر به تولید 109 اسب بخار است. برلیانس V5 شتابی در حدود 12 ثانیه دارد.این خودرو در بخش انتقال قدرت از یک گیربکس 5 سرعت اتوماتیک بهره می‌برد. سیستم ترمز نیز انوع دیسکی خنک‌شونده در جلو و دیسکی معمولی در چرخ‌های عقب است. اگر بخواهیم به مصرف سوخت V5 نیز اشاره کنیم می توان گفت میزان آن 6.9 لیتر در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی است. از سوی دیگر باک این خودرو گنجایش 55 لیتر بنزین را دارد.

اقتصادنیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید