رصد بازار خودروهای داخلی

رکوردزنی قیمتی سمند EF7 در بازار + جدول

کدخبر: ۳۹۲۶۲۳
با شروع هفته جدید و پس از چند روز تعطیلات قیمت خودروهای پرطرفدار ایران خودرو امروز در بازار رکورد زدند؛ بطوریکه دامنه نوسان محصولات این شرکت به 2 تا 12 میلیون تومان رسید.
رکوردزنی قیمتی سمند EF7 در بازار  + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ فعالان بازار خودرو معتقدند افزایش نرخ ارز و رسیدن قیمت دلار در بازار به 26 هزار تومان را می توان یکی از عمده دلایل این افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی دانست؛ فعالان بازار خودرو پیش از شروع تعطیلات از احتمال افزایش قیمت خودرو در صورت افزایش نرخ دلار خبر داده بودند؛ احتمالی که در اولین روز هفته جاری به وقوع پیوست و «سمند با موتور EF7» با رشد 12 میلیون تومانی در بازار با قیمت 211 میلیون تومان معامله شد.

«پژو 206 تیپ 2» یکی دیگر از محصولات ایران خودرو است که امروز رشد 9 میلیونی قیمت را تجربه کرد و با قیمت 202 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. «سمند LX» نیز در بازار رشد 4 میلیونی قیمت را تجربه کرد و قیمت آن در بازار به 186 میلیون تومان رسید.  

 در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو  خودروهایی مانند« پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، « پژو 206 صندوقدار»، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظر خریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

ایران 25

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید