رصد بازار خودروهای داخلی

بازار ایران خودرویی ها آرام شد + جدول

کدخبر: ۳۹۳۱۶۶
محصولات پرطرفدار ایران خودرو پس دو روز رشد قیمت در هفته جاری امروز ترمز رشد قیمت را کشیدند و بازار خودروهای این شرکت به آرامش رسید.
بازار ایران خودرویی ها آرام شد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو خودروهایی مانند« پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، « پژو 206 صندوقدار»، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظر خریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

فعالان بازار خودرو معتقدند کاهش اندک نرخ ارز به خصوص تغییر دلار در بازار را می توان یکی از عمده دلایل این افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی دانست؛ آرامش در بازار خودرو در حالی حاکم شده است که فعالان بازار خودرو اواخر هفته گذشته از احتمال افزایش قیمت خودرو در صورت افزایش نرخ دلار خبر داده بودند، اما این پیش بینی برای محصولات پرطرفدار سایپا تنها در اولین روز هفته دوام آورد و پس از آن بازار سایپا روند ثبات را پیش گرفت.

آرامش در بازار خودرو در حالی به محصولات ایران خودرو رسید، که طی دو روز گذشته قیمت دو خودرو سمند  LX با موتور معمولی و موتور EF7 رشد بسیاری را تجربه کرده بودند، بطوریکه قیمت سمند LX در بازار به 190 میلیون رسید و سمند LX با موتور EF7 نیز در بازار 216 میلیون تومان معامله شد.

ایران 27

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید