رصد بازار خودروهای داخلی

گرانی به 206 تیپ 5 رسید + جدول

کدخبر: ۳۹۴۳۰۶
ایران خودرو دومین روز آخرین ماه سال جاری را با رشد قیمت سپری کرد. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که دامنه نوسان در برخی از برندهای این شرکت امروز بین 1 تا 2 میلیون تومان بوده است، با این شرایط می توان گفت بازار محصولات پرطرفدار ایران خودرو با رشد قیمت وارد آخرین ماه سال شد.
گرانی به 206 تیپ 5 رسید + جدول

با ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «پژو 206 تیپ 5» با رشد دو میلیونی قیمت امروز بالاترین رشد قیمت را بخ خود اختصاص داد و «سمند» سورن، «سمند LX با موتورEF7 » و «پژو 206 تیپ 2» به ترتیب هر یک رشد یک میلیونی قیمت در بازار را تجربه کردند.

در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو خودروهایی مانند« پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار»، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظر خریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

فعالان بازار خودرو معتقدند نوسان نرخ ارز به خصوص تغییر قیمت دلار در بازار را می توان یکی از عمده دلایل بازگشت مجدد افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی دانست؛ طی روزهای اخیر نرخ ارز به دفعات تغییر کرد و این امر موجب سردگمی بازارهای داخلی از جمله بازار خودرو شد، روندی که باعث شد تا بازار خودرو پس از دو روز آرامش امروز مجدد رشد قیمت را تجربه کند.

ایران 2

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید