رصد بازار خودروهای داخلی

پراید 131 مرز 110 میلیون تومان را رد کرد + جدول

کدخبر: ۳۹۴۳۱۲
خودروهای پرطرفدار گروه سایپا دومین روز از اسفند ماه را با رشد قیمت پشت سرگذاشتند. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که دامنه نوسان در برخی از برندهای این شرکت امروز بین 500 هزار تومان تا 1 میلیون تومان بوده است، با این شرایط می توان گفت بازار محصولات پرطرفدار این شرکت با رشد قیمت وارد آخرین ماه سال شدند.
پراید 131 مرز 110 میلیون تومان را رد کرد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز در میان محصولات پرطرفدار شرکت سایپا تنها «تیبا صندوقدار» بدون تغییر قیمت در بازار قیمت گذاری شده اند و سایر محصولات این شرکت رشد قیمت داشتند.

فعالان بازار خودرو معتقدند نوسان نرخ ارز به خصوص تغییر قیمت دلار در بازار را می توان یکی از عمده دلایل بازگشت مجدد افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی دانست؛ طی روزهای اخیر نرخ ارز به دفعات تغییر کرد و این امر موجب سردگمی بازارهای داخلی از جمله بازار خودرو شد، روندی که باعث شد تا بازار مجدد رشد قیمت را تجربه کند.

نوسان قیمت دلار در بازار موجب شد تا قیمت «پراید31 » به 111 میلیون تومان برسد و رشد یک میلیون تومانی را تجربه کند، «پراید 111» نیز رشدی 500 هزار تومانی در بازار داشت و با قیمت 128 میلیون تومان در بازار معامله شد، اما تیبا دو معمولی نیز با رشد قیمت یک میلیون تومانی در بازار با قیمت 128.5 میلیون تومان در بازار داد و ستد شد. ساینا نیز که این روز شکل صعودی به خود گرفته است در بازار 135 میلیون تومان قیمت خورد.

از جمله محصولات سایپا که امروز قیمت آنها را مورد بررسی قرار داده‌ایم، می توان به «پراید 111»، «پراید 131»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند.

سایپا 2

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید