رصد بازار خودروهای داخلی

قیمت خودروهای مدل 99 استپ کرد، مدل 1400 رشد + جدول

کدخبر: ۳۹۹۳۶۸
اقتصادنیوز : رصد بازار پرطرفدارهای سایپا نشان دهنده تداوم ثبات قیمت در بازار است.
قیمت خودروهای مدل 99 استپ کرد، مدل 1400 رشد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ ثبات قیمت در بازار خودرو در روزهای پایانی سال جاری در حالی رقم خورد که همه ساله با رسیدن به دو ماه پایانی سال شاهد افزایش تقاضا در بازار خودرو بودیم. اما در سال 99 و با توجه به کاهش سفرهای نوروزی به دلیل اعمال برخی محدودیت های کرونایی این روند معکوس شده و شاهد کاهش تقاضا در بازار هستیم. به همین دلیل درحال حاضر از یک سو با افت و  از سوی دیگر با حفظ سطوح قیمتی در بازار روبرو هستیم و برخلاف سنت همه ساله بازار در رکود بسر می برد.  

به گفته فعالان بازار خودرو کاهش سفرهای نوروزی در سال جاری به دلیل اعمال برخی محدودیت های کرونایی موجب شده تا تقاضا در بازار کاهش یابد.   

از جمله محصولات سایپا که امروز قیمت آنها را مورد بررسی قرار داده‌ایم، می توان به «پراید 111»، «پراید 131»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان پرتیراژها در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند.

آرامش در حالی در بازار خودروهای پرطرفدار سایپا مدل 99 حاکم شده که قیمت خودروهای مدل 1400 در بازار رشد داشته اند. در این راستا برای سال 1400 « تیباصندوقدار» که 122 میلیون تومان قیمت خورده بود  امروز و تنها 4 روز پس از اعلام نرخ جدید با رشد یک میلیونی در بازار مواجه شد و قیمت آن به 123 میلیون تومان در بازار رسید.

از سوی دیگر قیمت در نظر گرفته شده برای «تیبا2 معمولی» مدل 1400 نیز 131 میلیون تومان بوده که این خودرو نیز امروز رشد دومیلیون تومانی قیمت داشت و در بازار با 133 میلیون تومان معامله شد.

سایپا 24

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید