رصد بازار خودروهای کارکرده؛

قیمت« MG 350» کارکرده در بازار

کدخبر: ۴۰۳۶۵۸
MG 350 یکی از مدل‌های متنوعی از محصولات کمپانی MG است که وارد بازار کشور شده است، این خودرو در سال های 2013 و 2014 با یک طراحی ظاهری ساده و نسبتاً جذاب وارد کشور شد.
قیمت« MG 350» کارکرده در بازار

به گزارش اقتصادنیوز؛ خودرو MG350 یک خودرو دنده اتوماتیک به حساب می آید. این خودرو دارای گیربکس اتوماتیک 4 سرعته بوده که در آن از سیستم Overdrive نیز استفاده شده است.

موتور MG350 دارای حجم 1498 سی سی است که برای تأمین بنزین مود نیاز خود به مخزن بنزین 55 لیتری خودرو وابسته است. همچنین میزان مصرف سوخت این خودرو 7.1 لیتر در صد کیلومتر برآورد شده که برای محصولی با این مشخصات فنی، مصرف قابل قبولی خواهد بود. ناگفته نماند که ام جی 350 توانسته استاندارد یورو 4 را در حفظ محیط زیست و میزان تأثیر بر آلایندگی هوا به دست آورد.

سیستم ترمز این خودرو در چرخ های جلو و عقب از نوع دیسکی کار شده که در چرخ های جلو حالت خنک کنندگی نیز به آن افزوده شده است. همچنین MG350 مجهز به سیستمی است که دیسک های ترمز به واسطه آن سریعتر خشک می شوند؛ تا در جدا کردن سریع تر لنت های ترمز از دیسک عملکرد بهتری را داشته باشد.

 اقتصاد نیوز در گزارشی به برآوردهای این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

ماشین دست دو MG

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید