جدول قیمت محصولات ایران خودرو

رشد قیمت خودرو در تعطیلی مراکز شماره گذاری

کدخبر: ۴۰۳۹۰۶
ارزیابی بازار خودرو از تداوم روند افزایش قیمت در بازار محصولات پرطرفدار ایران خودرو حکایت دارد، بطوریکه خودروهای مدل 1400 این شرکت امروز 18 فرودین برای چندمین بار در هفته گذشته رشد قیمت داشته اند.
رشد قیمت خودرو در تعطیلی مراکز شماره گذاری

به گزارش اقتصادنیوز؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که محصولات این شرکت با افزایش 1 تا 2 میلیون تومانی قیمت نسبت به روز گذشته در بازار معامله شدند. این افزایش در حالی رخ داده که از روز گذشته و با شیوع ویروس کرونا و افزایش استان های قرمز مراکز شماره گذاری در این استان ها تعطیل شد و با این تعطیلی پیش بینی ها از توقف رشد قیمت در بازار خودرو حکایت داشت، پیش بینی که محقق نشد.

از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به شروع مذاکرات وین بسیاری از خریداران و فروشنده ها فعلا دست از معامله کشیده اند و منتظر نتایج مذاکرات هستند، اما این عامل نیز موجب توقف افزایش قیمت خودرو نشد.

براساس ارزیابی های صورت گرفته «سمند LX» امروز نیز همانند سه روز گذشته بالاترین افزایش قیمت را در میان محصولات پرطرفدار ایران خودرو به خود اختصاص داد و با رشد 2 میلیون تومانی در بازار با قیمت 190 میلیون تومان معامله شد.

«سمند LX با موتور EF7» نیز امروز رشد قیمت یک میلیون تومانی داشت و در بازار با قیمت 207 میلیون تومان در بازار داد و ستد شد. در میان خانواده سمند «سورن»  نیز بدون تغییر و با قیمت 245 میلیون تومان عرضه شد.

اما  «پژو 206 تیپ دو» در بازار رشد قیمت یک میلیون تومانی داشت و قیمت آن به 201 میلیون تومان رسید.

در میان خانواده 206 مدل صندوقدار این خانواده نیز امروز افزایش یک میلیون تومانی را تجربه کرد و با قیمت 245 میلیون تومان در بازار معامله شد.

اما « پژو 206 تیپ 5» همانند روز گذشته در بازار بدون تغییر در بازار با قیمت 258 میلیون تومان معامله شد.

در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو خودروهایی مانند« پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمند LX»،«سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظر خریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید