رصد بازار خودروهای کارکرده؛

قیمت (فیات siena) کارکرده در بازار + جدول

کدخبر: ۴۰۹۳۵۱
فیات سی ینا (siena) درواقع گونه سدان و صندوقدار خودرو ایتالیایی است که همانند «ال 90» در قالب پروژه خودرو با قیمت مناسب وارد بازار کشورهای جهان سومی و اقتصادهای نوظهور شد.
قیمت (فیات siena) کارکرده در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز این خودرو همانند (ال 90) درحال حاضر در کشورهای متعددی نظیر آرژانتین، هند، برزیل، چین، ترکیه، مصر، ایران و … تولید و مونتاژ می شود. (سی ینا) در اصل نامیست که برای نمونه های غیر اروپایی فیات پالیو که صندوقدار است اطلاق می شود.

«فیات سی ینا» مجهز به یک موتور 1368 سی سی، 4 سیلندر 8 سوپاپه است که قادر به تولید 77 اسب بخار است. با توجه به این توان و گشتاور تولیدی این خودرو برای رسیدن به شتاب صفر تا 100 به 13.5 ثانیه زمان نیاز دارد.ارزیابی های صورت گرفته نشان می دهد حداکثر سرعت «سی ینا» 162 کیلومتر بر ساعت است.

براساس ارزیابی های صورت گرفته مصرف سوخت این خودرو در شهر برابر با 8.2 لیتر است و این میزان در جاده به 5 لیتر می رسد، اما مصرف ترکیبی این خودرو در هر 100 کیلیومتر برابر با 6.2 لیتر است.

تجهیزات و امکانات

اما به لحاظ تجهیزات و امکانات «فیات سی ینا» به ترمز ABS ، دو کیسه هوا جلو ، فرمان هیدورلیک ، سیستم ضد سرقت ( immobilizer ) ، میله محافظ جانبی در ها برای حفاظت سرنشینان ، سیستم خودکار قطع سوخت هنگام تصادف ، سیستم cruise control ( ثبت اطلاعات سفر ) ، باز شدن قفل صندوق عقب و باک از داخل خودرو ، سیستم تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت ، CD PLAYER مجهز است.

اقتصاد نیوز در گزارشی به برآوردهای این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

سی ینا

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید