رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت دلار بالا رفت؛ قیمت خودرو استپ کرد

کدخبر: ۴۰۹۷۵۵
بازار خوروهای پرطرفدار سایپا پس از دو روز افت قیمت امروز 13 اردیبهشت و با افزایش قیمت دلار درجا زد و بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.
قیمت دلار بالا رفت؛ قیمت خودرو استپ کرد

به گزارش اقتصادنیوز؛ طی روزهای اخیر و با افت قیمت دلار، بازار خودرو هرچند افتی اندک را تجربه کرد، اما امروز با بازگشت قیمت دلار بازار خودرو استپ کرد. توقف افت قیمت خودرو در حالی رخ داد که فعالان بخش خصوصی امیدوار بودند با ادامه شرایط کنونی شاهد تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار باشیم.

به گفته فعالان این بازار با توجه به تعطیلی مراکز شماره گذاری که از آن می توان به تعطیلی بازار خودرو یاد کرد یکی دیگر از عواملی است که نوسان در بازار خودرو را به همراه داشته است. با توجه به تعطیلی این مراکز در حال حاضر خرید و فروش به صورت محدود صورت می گیرد که این امر نیز بر بازار خودرو اثرگذار بوده است. 

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد. 

ارزیابی های صورت گرفته نشان دهنده آن است که «تیباصندوقدار» امروز با  قیمت 121 میلیون تومان معامله شد.

 امروز «کوییکR » با 153 و  «کوییک معمولی» نیز  به 146 میلیون تومان در بازار قیمت خوردند.   

از سوی دیگر در میان خانواده تیبا 2 این خانواده نیز امروز در بازار با قیمت 131 میلیون تومان رسید. ساینا نیز امروز با قیمت 135 میلیون تومان در بازار معامله شد.

همچنین در میان محصولات سایپا می توان به خودرو «شاهین» اشاره کرد که اواخر سال گذشته به تعداد محدود و به صورت نمادین به خریداران این خودرو تحویل شد. شرکت سایپا در آن زمان قیمت 268 میلیون تومان را برای این خودرو تعیین کرد و مشخص نیست این خودرو در نهایت با چه قیمتی به دست خریداران خواهد رسید.

سایپا 13

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید