رصد بازار خودروهای داخلی؛

زور بازار به سمند LX نرسید + جدول قیمت

کدخبر: ۴۰۹۷۷۵
اقتصادنیوز : امروز 13 اردیبهشت 1400 توقف قیمت خودرو در میان تمام محصولات پرطرفدار نتوانست جلوی افت قیمت سمند LX را بگیرد و این خودرو در روزی که تمام خودروهای پرطرفدار بدون افزایش قیمت در بازار عرضه شدند با افتی یک میلیون تومانی در بازار معامله شد.
زور بازار به سمند LX نرسید + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی های صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز سمند LX با افت یک میلیون تومانی و با قیمت 192 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. افت قیمت این خودرو امروز در حالی رقم خورد که برخلاف روزهای گذشته دلار امروز روند افزایشی داشت و این امر موجب شد تا بازار خودرو آرام گیرد.

 در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو خودروهایی مانند« پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظر خریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «سمند سورن» با قیمت 239 میلیون تومان در بازار معامله شده است.

به گفته فعالان بازار خودرو «سمند LX با موتورEF7 » نیز امروز در بازار با قیمت 200 میلیون تومان و «سورن» نیز با قیمت 239 میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

در میان خانواده 206 نیز «پژو 206 تیپ 2» با قیمت 198 میلیون تومان در بازار عرضه شد و مدل صندوقدار این خودرو نیز با قیمت 244 میلیون تومان در بازار معامله شد. امروز «پژو 206 تیپ 5» نیز در بازار با قیمت 257 میلیون تومان فروخته شد.

ایران 13

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید