جزئیات افزایش قیمت خودرو در سال ۱۴۰۰

کدخبر: ۴۰۹۹۲۹
بر اساس تورم بخشی یکساله اعلام شده توسط بانک مرکزی و پس از کسر تورم‌های اعمال شده قبلی در سه ماهه اول و دوم سال ۱۳۹۹ و پس از اعمال متغیرهای کیفیت و بهره وری نهایتا برای شرکت ایران خودرو به طور متوسط ۸/۲ درصد و برای شرکت سایپا به طور متوسط ۸/۹ درصد افزایش قیمت محاسبه شد.
جزئیات افزایش قیمت خودرو در سال ۱۴۰۰

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، بر اساس تورم بخشی یکساله اعلام شده توسط بانک مرکزی و پس از کسر تورم‌های اعمال شده قبلی در سه ماهه اول و دوم سال ۱۳۹۹ و پس از اعمال متغیرهای کیفیت و بهره وری نهایتا برای شرکت ایران خودرو به طور متوسط ۸/۲ درصد و برای شرکت سایپا به طور متوسط ۸/۹ درصد افزایش قیمت محاسبه شد.

  به گزارش ایلنا؛ روز گذشته شورای رقابت در جلسه ۴۶۲ مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ خود، تصمیمات ذیل در خصوص خودرو تصویب شد؛

۱- برای تمامی کسانی‌که تا پایان سال ۱۳۹۹ برای خرید خودرو ثبت نام کرده اند و پیش پرداخت داشته اند و مشمول دریافت سود نیستند، افزایش قیمتی موضوعِ بند ۲ تعلق نمی‌گیرد.

۲- بر اساس تورم بخشی یکساله اعلام شده توسط بانک مرکزی و پس از کسر تورم‌های اعمال شده قبلی در سه ماهه اول و دوم سال ۱۳۹۹ و پس از اعمال متغیرهای کیفیت و بهره وری نهایتا برای شرکت ایران خودرو به طور متوسط ۸/۲ درصد و برای شرکت سایپا به طور متوسط ۸/۹ درصد افزایش قیمت محاسبه گردید که با در نظر گرفتن بند ۱ فوق برای تمامی خودروهای مشمول دستورالعمل قیمت‌گذاری شورا، تا پایان شهریور ۱۴۰۰ اعمال و اجرا می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید