رصد بازار خودروهای داخلی؛

واکنش قیمت خودرو به بازگشایی مراکز شماره گذاری + جدول قیمت 18 اردیبهشت

کدخبر: ۴۱۰۸۱۶
اقتصادنیوز: ​بازار محصولات پرطرفدار ایران خودرو امروز 18 اردیبهشت 1400 بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.
واکنش قیمت خودرو به بازگشایی مراکز شماره گذاری + جدول قیمت 18 اردیبهشت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ هرچند تصور می‌شد با باز شدن مراکز شماره گذاری از یک سو و نمایشگاه خودرو از سوی دیگر شاهد افزایش قیمت در بازار خودرو باشیم، اما روند امروز در بازار نشان داد بازار خودرو همچنان در انتظار نتایج مذاکرات هستی ایران است.

عدم تغییر در بازار خودرو امروز در حالی ثبت شد که فعالان بازار خودرو منتظر بودند تا با باز شدن مراکز شماره گذاری و نمایشگاه های خودرو بازار شکل صعودی به خود گیرد، انتظاری که محقق نشد و این امر نشان دهنده آن است که بازار همچنان در انتظار تغییرات در مناسبات سیاسی است.

براساس ارزیابی های صورت گرفته از میان در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو که خودروهایی مانند« پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز  خانواده سمند بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند، بطوریکه «سمند سورن» در بازار 240 میلیون تومان معامله شد. «سمند LX  موتور EF7» نیز در بازار با قیمت 201 میلیون تومان و (سمند LX) نیز با قیمت 192 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شده است.  

خانواده 206 نیز امروز افزایش قیمتی در بازار نداشته اند . براساس ارزیابی های صورت گرفته «پژو 206 تیپ 2» امروز بدون تغییر قیمت در بازار با قیمت 199 میلیون تومان معامله شدند و مدل صندوقدار این خودرو نیز با قیمت 245 میلیون تومان در بازار عرضه شد. در میان خانواده 206 امروز «پژو 206 تیپ 5» نیز بدون تغییر و با قیمت 257 میلیون تومان فروخته شد.

ایران 18

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید