رصد بازار خودروهای داخلی؛

ورود بازار خودرو به سراشیب قیمتی در ابتدای خرداد

کدخبر: ۴۱۴۰۵۶
اقتصادنیوز : ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که محصولات خانواده سمند امروز افت یک میلیون تومانی قیمت را تجربه کردند تا به این طریق اولین گام برای افت قیمت در اولین روز خرداد ماه برداشته شود.
ورود بازار خودرو به سراشیب قیمتی در ابتدای خرداد

به گزارش اقتصادنیوز؛ به گفته فعالان بازار خودرو «مثبت شدن نگاه ها به مذاکرات وین» و «ریزنوسان های قیمت دلار» از جمله عواملی است که موجب شده تا امروز بازار خودرو به سمت ارزان شدن حرکت کنند.

با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت محصولات خانواده سمند امروز افت یک میلیون تومانی قیمت را تجربه کردند.     

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به « پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF7 » و «سمند سورن»، اشاره کرد که برخی از آنها با رشد یک میلیونی قیمت برخی دیگر بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

براساس رصد بازار خودرو امروز نشان دهنده آن است که محصولات خانواده سمند افتی یک میلیونی داشتند، بطوریکه  «سمندLX »امروز  در بازار 189 میلیون تومان قیمت گذاری شد، از سوی دیگر ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX  با موتورEF7» نیز امروز   با قیمت 199 میلیون و سمند سورن با  قیمت 241 میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

اما سایر محصولات پرطرفدار ایران خودرو امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. براسا رصد بازار خودرو قیمت «پژو 206 تیپ 2»  امروز در بازار به 201 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر ارزیابی های صورت گرفته نشان دهنده آن است که «پژو 206 تیپ 5» نیز امروز در بازار 258 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

اما در میان خانواده 206 مدل صندوقدار این خودرو امروز بدون تغییر و با قیمت 245 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

ایران 1

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید