رصد بازار خودروهای داخلی؛

افت قیمت در بازار ایران خودرو + جدول قیمت 19 اردیبهشت

کدخبر: ۴۱۱۰۳۷
پرونده بازار محصولات پرطرفدار ایران خودرو امروز 19 اردیبهشت 1400 با افت یک میلیونی «سمندLX» و «سمند LX با موتور EF7» بسته شد.
افت قیمت در بازار ایران خودرو + جدول قیمت 19 اردیبهشت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ یک روز پس از بازگشایی مراکز شماره گذاری خودرو و نمایشگاههای خودرو، امروز محصولات ایران خودرو تکانی هرچند کوچک خوردند و در بازار افت اندک قیمت را ثبت کردند. نزولی شدن در بازار محصولات ایران خودرو در حالی رقم خورد که روز گذشته و بعد از یکماه خروج از قرنطینه بازار محصولات پرطرفدار این شرکت بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

فعالان بازار خودرو افت قیمت دلار و نوسان ارزی را عامل تکان در بازار پرطرفدارهای ایران خودرو می دانند.

براساس ارزیابی های صورت گرفته از میان در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو که خودروهایی مانند« پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز در میان خانواده سمند «سمندLX» و «سمندLX با موتور EF7 » افتی یک میلیون تومانی در بازار داشته اند و به ترتیب با قیمت 200 میلیون و 191 میلیون تومان معامله شدند.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده 206 نیز امروز افزایش قیمتی در بازار نداشته است . براساس ارزیابی های صورت گرفته «پژو 206 تیپ 2» امروز بدون تغییر قیمت در بازار با قیمت 199 میلیون تومان معامله شدند و مدل صندوقدار این خودرو نیز با قیمت 245 میلیون تومان در بازار عرضه شد. در میان خانواده 206 امروز «پژو 206 تیپ 5» نیز بدون تغییر و با قیمت 257 میلیون تومان فروخته شد.

ایران خودرو 19

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید