رصد بازار خودروهای کارکرده؛

قیمت رانا LX کارکرده در بازار+ اینفو

کدخبر: ۴۱۴۵۳۸
اقتصادنیوز : رانا LX همزاد 206 اس دی در بازار به حساب می آید این خودرو سال 89 قرار بود با 10 میلیون تومان به بازار بیاید اما کارکرده آن اکنون بالای 100 میلیون تومان است.
قیمت رانا LX کارکرده در بازار+ اینفو

به گزارش اقتصادنیوز؛ خودرو رانا خودرو پس از سمند و تیبا، سومین خودرو ملی به‌شمار می‌رود رانا ابتدا به عنوان جایگزینی برای پیکان، تحت عنوان پروژه «نیو پیکان» طراحی شد. بعد از عرضه پژو ۲۰۶ صندوقدار این خودرو برای مدتی مسکوت ماند و در نهایت در سال ۱۳۹۱ رانا جایگزین تیپ‌های ارزان‌تر پژو ۲۰۶ SD شد.

از اواخر 1392 تیپ LX  رانا به بازار آمد که نسبت به مدل پایه‌ای رانا، یعنی تیپ EL، ویژگی‌های جدیدی مانند بهبود و تغییر رنگ تریم داخلی، سنسور عقب، شیشه بالابر برقی عقب، اسپیکرهای درب عقب و نمایشگر کامپیوتر سفری روی داشبورد داشت.

اقتصاد نیوز در گزارشی به براورد های قیمتی از این مدل خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع هستند که بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری می کنند. گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

رانا اینفو

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید