رصد بازار خودروهای داخلی؛

حبس قیمتی 6 محصول پرطرفدار ایران خودرو + جدول قیمت

کدخبر: ۴۱۵۰۶۴
اقتصادنیوز: خودروهای پرطرفدار ایران خودرو امروز با چه قیمتی در بازار عرضه شدند؟
حبس قیمتی 6 محصول پرطرفدار ایران خودرو  + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که ایران خودرویی ها امروز هم بدون نوسان قیمتی در بازار عرضه شدند. به گفته فعالان بازار خودرو هرچند دلار امروز در بازار شکل افزایشی به خود گرفت، اما رکود همچنان بر بازار پرطرفدارهای ایران خودرو حاکم است و این امر موجب شده تا بازار بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شود.  حبس قیمتی در بازار محصولات پرطرفدار ایران خودرو در حالی به وجود آمده که طی یک هفته اخیر محصولات این شرکت با نوسان اندک در بازار معامله شده اند. 

فعالان بازار خودرو معتقدند افزایش قیمت خودرو در بازار موجب شده تا مصرف کننده واقعی توانایی حضور در بازار را نداشته باشد، از سوی دیگر گروهی که به خودرو نگاه سرمایه ای داشتند نیز در حال حاضر با توجه به اینکه توقع نزولی شدن قیمت دلار در بازار به وجود آمده از بازار خودرو کنار کشیده اند و این امر موجب شده تا بازار بدون خریدار بماند و قیمت ها در بازار فریز شود. 

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به « پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF7 » و «سمند سورن»، اشاره کرد.

با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت تمام محصولات سایپا امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شده اند. در این میان می توان به محصولات خانواده سمند اشاره کرد، براساس رصد بازار خودرو «سمند LX» امروز با قیمت 188 میلیون تومان در بازار معامله شد. «سمندLX  با موتورEF7» نیز امروز  199 میلیون و سمند سورن 241 میلیون تومان در بازار خودرو قیمت گذاری شدند.

براساس رصد بازار خودرو خانواده 206 نیز امروز بدون تغییر در بازار معامله شدند. براساس ارزیابی های صورت گرفته قیمت «پژو 206 تیپ 2» امروز در بازار به 200 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر ارزیابی های صورت گرفته نشان دهنده آن است که «پژو 206 تیپ 5» بدون تغییر در بازار 258 میلیون تومان قیمت گذاری شد و  مدل صندوقدار این خودرو نیز امروز با قیمت 245 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

ایران 5

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید