رصد بازار خودروهای داخلی؛

بازار خودرو به استقبال تعطیلات رفت

کدخبر: ۴۱۶۱۲۵
اقتصادنیوز: بازار خودرو به استقبال تعطیلات چند روز آخر هفته و به قول فعالان بازار خودرو دفتر خرید و فروش خودرو چند روزی بسته شد.
 بازار خودرو به استقبال تعطیلات رفت

به گزارش اقتصادنیوز؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که با کاهش اندک قیمت دلار در بازار امروز بازار خودروهای داخلی که روز گذشته و همزمان با افزایش نرخ دلار رشد قیمت را تجربه کرده بودند امروز درجا زدند و بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

ایجاد ثبات قیمتی در بازار خودرو در حالی امروز رقم خورد که به گفته فعالان بازار نه ثبات قیمت، نه افزایش و نه حتی کاهش قیمت نتوانسته این روزها مشتریان را به بازار خودرو بکشاند و در این بازار همچنان خریدار و فروشنده ای در بازار خودرو وجود ندارد و معاملات بسیار اندک و در حد صفر است.

فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می کنند تا زمانی که بازار ارز به ثبات قیمتی نرسد، «ریزنوسان‌های دلار» نمی تواند تغییر چندانی در بازار ایجاد کند. همچنین بازار در حال حاضر در انتظار نتایج مذاکرات است.

  رصد بازار خودروهای پرطرفدار ایران خودرو نشان دهنده آن است که محصولات این شرکت نیز همانند سایپای ها امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF7 » و «سمند سورن»، اشاره کرد.

با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت در میان محصولات سایپا امروز «پژو 206 تیپ 2» با قیمت 204 میلیون تومان قیمت گذاری شد.  «سمند LX با موتور EF7»  نیز بدون تغییر قیمت در بازار با قیمت 200 میلیون تومان عرضه شد.

از سوی دیگر «سمند سورن» نیز در بازار با قیمت 242 میلیون تومان قیمت خورد.

«پژو 206 تیپ 5» و  «206 صندوقدار» نیز بدون تغییر قیمت در بازار قیمت خوردند. ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که پژو 206 تیپ 5 امروز 259 میلیون تومان قیمت گذاری شد و  مدل صندوقدار این خودرو نیز امروز با قیمت 246 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

ایران 10

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید