رصد بازار خودروهای کارکرده هیبرید؛

قیمت فولکس بیتل کارکرده در بازار + اینفو

کدخبر: ۴۲۰۸۶۸
فولکس را می توان یکی از پرفروش ترین خودروهای دنیا دانست که در سال 2012 از سوی فولکس از نو طراحی شد و در سال 2013 بیتل وارد خط تولید این شرکت شد.
قیمت فولکس بیتل کارکرده در بازار + اینفو

به گزارش اقتصادنیوز؛ شرکت فولکس واگن، طرح قدیمی و جدید را در طراحی خودروی بیتل با هم ادغام کرده است. در طراحی جدید قسمت جلوی این خودرو، تغییرات جزئی نسبت به نسل قبل دارد. اما در نیمه عقبی خودرو مشخصه‌های خود بیتل گنجانده شده است که شامل سقف و ستون عقب پهن با قوسی که تا سپر عقب کشیده شده، می شود. این تغییرات هرچند خیلی زیرکانه و ریز هستند ولی چهره خودرو را عوض کرده ‌اند.

این خودرو دارای پیشرانه 4 سیلندر خطی مستقیم و با حجم موتور حدودا  2 لیتر است که  200 اسب بخار قدرت در 5100 دور دقیقه را ایجاد می کند. شتاب صفر تا صد این خودرو 7.5 ثانیه است و حداکثر سرعت این خودرو به 223 کیلومتر در ساعت می رسد. مصرف ترکیبی سوخت فولکس بیتل نیز  9.4 لیتر است.

به لحاظ امکانات ایمنی نیز خودروی بیتل در تست Euro NCAP امتیاز کامل 5 ستاره را کسب کرد. طبق انتظار، این خودرو 6 کیسه هوا و یک سیستم حفظ پایداری الکترونیکی دارد. علاوه بر اینها، چراغ­‌های خطر به هنگام ترمز ناگهانی فعال شده و علامت کاهش سرعت به خودروهای پشتی را می دهد و همچنین سیستمی جهت کمک به یدک کشیدن این خودرو را اضافه کرده است.

اقتصادنیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

بیتل

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید