رصد بازار خودروهای کارکرده؛

قیمت « سابرینا» کارکرده در بازار + جدول

کدخبر: ۴۲۱۳۸۷
اقتصادنیوز : بایک «سابرینا» یک هاچبک کوچک شهری و اقتصادی است که در سال 1394 وارد بازار ایران شد. بایک را می‌توان یکی از خودروسازان معتبر در کشور چین دانست.
قیمت « سابرینا» کارکرده در بازار + جدول
به گزارش اقتصادنیوز؛ سابرینا یک خودروی هاچبک 5 در است که در سال 2012 توسط شرکت بایک معرفی شد. سابرینا در چین با نام E150 شناخته می شود. طراحی نمونه هاچبک سابرینا از روی مرسدس کلاس B کپی برداری شده است.

پیشرانه این خودرو با کد 4A9 از جدیدترین پیشرانه های طراحی شده توسط میتسوبیشی است ، پیشرانه سابرینا به یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه 1.5 لیتری مجهز شده و می‌تواند حداکثر 112 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و 143 نیوتن‌متر در 4300 دور در دقیقه تولید کند.

براساس ارزیابی های استاندارد آلایندگی سابرینا یورو 4 است. اما سابرینا از گیربکس خودکار از نوع 4 سرعته بهره برده که همان گیربکسی است که روی میتسوبیشی میراژ و لنسر تیپ1 نصب شده است که از جدیدترین نوع گیربکس ها نسبت به دیگر خودروهای هم رده بهره برده است.

سیستم ترمز ABS و کنترل توزیع قدرت ترمز به صورت الکترونیک و همچنین وجود کیسه هوای برای راننده و سرنشین جلو از جمله امکانات ایمنی در نظر گرفته شده برای این خودرو است.

سابرینا همچنین دارای سیستم قفل مرکز و سیستم ضد سرقت ایموبلایزر به همراه ریموت کنترل است.

 
اقتصاد نیوز در گزارشی به برآوردهای این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.
 
ماشین دست دو (4)
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید