رصد بازار خودروهای داخلی؛

ویراژ قیمتی سمند در بازار + جدول قیمت

کدخبر: ۴۲۲۲۷۴
اقتصادنیوز: بازار محصولات پرطرفدار ایران خودرو امروز با افزایش قیمت برخی از خودروهای پرطرفدار ایران خودرو بسته شد.
ویراژ قیمتی سمند در بازار + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی های صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات پرطرفدار این شرکت «سمندLX» ، «سمند LX با موتور EF7» و «پژو تیپ 5» امروز در بازار با رشد قیمت در بازار عرضه شدند.

براساس ارزیابی بازار خودرو « سمندLX » امروز با افزایش یک میلیونی و «سمند LX با موتور EF7» با افزایش دو میلیون تومانی در بازار عرضه شدند این دو خودرو هفته گذشته به دفعات در بازار تغییر قیمت داشته اند. همچنین «پژو 206 تیپ 5» نیز امروز افزایش یک میلیونی قیمت در بازار را تجربه کرد.   

به گفته فعالان بازار خودرو پیش فروش ایران خودرو یکی از دلایلی است که موجب شده تا بازار رشد قیمت در برخی محصولات را تجربه کند.  هر چند این عامل نیز چندان بر عرضه و تقاضا تاثیر نداشته است و همچنان معامله به صورت محدود در بازار صورت می گیرد. اما توقع انتظاری از دیگر دلایلی است که فعالان بازار خودرو نوسان قیمت در بازار خودرو را به آن نسبت می دهند. انتظار برای تشکیل کابینه دولت جدید و اعلام نتایج مذاکرات وین از جمله عواملی هستند که موجب شده اند تا بازار وارد فاز انتظار شود.  

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF7» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران خودرو امروز «سمند LX» امروز با افزایش یک میلیون تومانی در بازار با قیمت 201 میلیون تومان قیمت گذاری شد. قیمت «سمند LX با موتور EF7» نیز امروز با افزایش دو میلیونی قیمت در بازار به 218 میلیون تومان رسید. براساس ارزیابی ها امروز «سمند سورن» بدون تغییر در بازار با قیمت 242 میلیون تومان عرضه شد.

از سوی دیگر  با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت در میان خانواده محصولات پژو 206 نیز امروز «پژو 206 تیپ 2» بدون افزایش و با قیمت 210 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد و قیمت «پژو 206 تیپ 5» نیز با افزایش یک میلیونی  به 261 میلیون تومان در بازار رسید. اما «206 صندوقدار» امروز بدون تغییر در بازار 248 میلیون تومان عرضه شد.ایران 6

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید