رصد بازار خودروهای داخلی؛

افزایش قیمت «کوییک R» در بازار + جدول قیمت

کدخبر: ۴۲۵۷۳۵
اقتصادنیوز: محصولات سایپا امروز21 تیر 1400 هم با رشد قیمت 500 هزار تومانی و یک میلیونی در بازار قیمت گذاری شدند.
 افزایش قیمت «کوییک R» در بازار + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودروهای پرطرفدار سایپا نشان دهنده آن است که خودروهای «کوییک R»و  «تیبا صندوقدار» در بازار رشد قیمت داشته اند. رشدی که نشان دهنده آن است که هرچند سایپایی ها با آغاز تعطیلات کرونا در بازار ثبات قیمت داشتند، اما به مرور مقاومت محصولات پرطرفدار این شرکت شکسته شد بطوریکه از ابتدای هفته جاری شاهد افزایش قیمت در بازار سایپا بوده ایم.  

رشد قیمت این دو خودرو در حالی رقم خورد که به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به تعطیلی نمایشگاهها و مراکز شماره گذاری در حاضر معامله چندانی در بازار صورت نمی گیرد و فعلا بازار در حالت سکون بسر می برد.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز «تیباصندوقدار» رشد 500 هزار تومانی در بازار را تجربه کرد و 133 میلیون تومان قیمت خورد. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «تیبا2» معمولی امروز بدون تغییر در بازار140  میلیون تومان قیمت گذاری شد.

 «کوییکR»  امروز رشدی یک میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن به 161 میلیون تومان رسید. اما «کوییک معمولی» امروز بدون تغییر و با قیمت 156 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

براساس ارزیابی بازار خودرو «ساینا» دیگر خودرو پرطرفدار سایپا با قیمت 147 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می توان گفت که براساس قیمت های جدید اعلامی از سوی شرکت های خودروساز قیمت شاهین نیز به 291 میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.

سایپا 21

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید